ZWROTY I REKLAMACJE
Cześć!
Zamówione produkty nie przypadły Ci do gustu? Nie ma problemu, w naszym sklepie masz 14 na odstąpienie od umowy.
Jak dokonać zwrotu w kilku, prostych krokach?
2. Informację o chęci zwrotu zakupionych produktów możesz do nas przesłać w dowolny wybrany przez Ciebie sposób, np.:
b. w formie elektronicznej na adres: hello@kloo.pl.
4. Oddamy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od dnia Twojej rezygnacji. Ze zwrotem środków możemy wstrzymać się do momentu, gdy otrzymamy od Ciebie produkt lub dowód jego odesłania.
5. Produkty sprzedawane na indywidualne zamówienia klienta oraz produkty, które ulegają szybkiemu zepsuciu np. rośliny nie podlegają zwrotowi.
6. Produkty sprzedawane w zapieczętowanych opakowaniach nie podlegają zwrotowi jeśli zostały odpieczętowane przez Klienta. Zwrot może też zostać przez Nas nieuznany, jeśli okaże się, że produkty były przechowywane niezgodnie z zaleceniami co wpłynęło na ich właściwości.
7. Prawo do odstąpienie od umowy nie przysługuje np. w przypadku kremów lub serum, które zostaną otworzone przez Klienta (zostanie zerwana zaślepka zabezpieczająca produkt).
8. Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze zwrotów? Zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów w pełnej wersji, którą znajdziesz w naszym Regulaminie.
W razie pytań, napisz na nasz adres: hello@kloo.pl - z pewnością Ci pomożemy.
Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?
1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
a. pisemnie na adres firmy: Kloo spółka z o.o., ul. Widłakowa 18o, 30-380 Kraków;
b. w formie elektronicznej na adres: hello@kloo.pl.
Zachęcamy do skorzystania z naszego <formularza reklamacji>.
2. Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
a. numeru zamówienia;
b. informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
c. pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
d. lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
e. danych kontaktowych składającego reklamację;
f. adresu, pod którym można ewentualnie odebrać towar – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
3. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.